Časté otázky

STROMEK

Je výška umělého vánočního stromku uvedena včetně stojanu?
Ano.

Je stojan součástí balení?
Ano.

Jak dlouho trvá složení umělého vánočního stromku?
Je to individuální podle toho, jakou výšku a druh stromku si vyberete. Při prvním stavění stromku to obvykle trvá 7-10 minut. Další stavění stromku trvá ještě méně. Pokud si stavění chcete co nejlépe užít, můžete se inspirovat na této stránce. 🙂

Jak mám postavit stromeček?
Postup, jak postavit stromeček, naleznete na této stránce.

Jak je vánoční stromek zabalen?
Stromeček je zabalen v pevné kartonové krabici. Doporučujeme ji rozumně otevřít, protože je určena také k uskladnění stromku po Vánocích.

Bude mi doručen stromek s kovovým, dřevěným nebo umělým stojanem?
Druh stojanu závisí na výšce a druhu objednaného stromku. Přesnou informaci naleznete v části parametry stromku.

Co znamená 3D umělý vánoční stromeček?
Jehličí 3D umělých vánočních stromků je odléváno, a tím pádem má trojrozměrný tvar. Stromeček vypadá velmi realisticky v celku i v detailech. Jehličí klasických umělých vánočních stromků je vyrobeno z fólie a je ploché.

Pokud potřebujete poradit s výběrem stromku, můžete se inspirovat na této stránce nebo se můžete s námi spojit a rádi vám poradíme.

Je na stromeček záruka?
Ano, na naše stromky poskytujeme záruku 2 roky.

 

DORUČENÍ

Kolik trvá doručení?
Vaši objednávku předáme kurýrovi následující pracovní den. Doručení trvá 1-2 pracovní dny.

Dokdy je možné objednat si stromek, aby byl doručen před Vánocemi?
Aby vám kurýr stihl doručit stromek do Vánoc, je třeba objednat nejpozději do 17.12.2024. Vytížení kurýrních společností v období Vánoc je zvýšeno, proto je dobré objednávku zrealizovat s dostatečným předstihem.

Jak mě bude kontaktovat kurýr?
Kurýr vás bude před příjezdem kontaktovat telefonicky, případně e-mailem nebo SMS. Pokud nebudete na adrese, můžete si domluvit nový termín doručení. Při přebírání zásilky budete potřebovat kód, který vám přijde SMS nebo e-mailem.

 

OBJEDNÁVKA A PLATBA

Jakým způsobem budete informováni o stavu objednávky?
Po nákupu vám pošleme notifikační e-mail. Během doručování vás bude informovat kurýrní společnost.

Jak postupovat v případě, že chci upravit svoji objednávku?
Pokud jste objednávku vytvořili dnes nebo o víkendu,můžeme ji ještě upravit. Pošlete nám jméno, číslo objednávky a nové rozměry na e-mail info@bellusia.cz. Pokud už byl balík předán kurýrovi, pokusíme se to řešit s ním a pošleme vám nový balíček. Pokud je již balíček na cestě k vám,stačí jej pouze nepřevzít a zajistíme odeslání nového balíčku.

Jste plátci DPH?
Ano.

Dá se u kurýra platit na dobírku platební kartou?
Ano, kurýr akceptuje platbu kartou.

Je možné po převzetí stromek vyměnit?
Samozřejmě! Stačí nám poslat jméno, číslo objednávky a požadovanou novou výšku nebo druh stromku. Stromek, který chcete vyměnit, zabalte a kurýr ho od vás převezme. Při stahování vám předá nový štítek na balík. Po doručení zpět vám pošleme nový stromek. Probíhá-li výměna najednou, nezapomeňte nalepit nový štítek na ten stromek, který vracíte.

Jak postupovat v případě, že je stromek nebo stojan poškozen?
Pošlete nám jméno a číslo objednávky a domluvíme si postup při výměně stromku. Výměna je samozřejmě zdarma.

Jak vrátit zboží?
Stačí nám poslat jméno, číslo objednávky a číslo účtu. Kurýr si stromek převezme a peníze vám vrátíme, když obdržíme potvrzení od kurýrní společnosti, že zboží bylo doručeno zpět.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.